info iconHar du en rabattkod? Klicka här.
020-0430300
Kontakta oss
Måndag - Torsdag: 09:00 - 16:00, Fredag: 09:00 - 15:00
Varukorg
SureSize mätgaranti
Vi skyddar dig
5 års garanti
Smidiga och kostnadsfria tygprover
Alltid rätt priser

FAQ Kundfrågor



1. Vad menas med produktprover?

Därför erbjuder vi alla våra kunder att gratis kunna beställa upp till 10 styck varuprover som vi skickar hem till din brevlåda. Då kan man känna, klämma och bli helt säker på vilket tyg man vill beställa.

Vi upplever att det ger dig som kund en tryggare känsla av att beställa måttbeställt istället för att köpa standardmått och vara tvungen att själv ha besvär med att sy/ändra i efterhand.

Önskar man som kund att beställa fler varuprover kan man mot en avgift på 29 kronor beställa upp till 20 stycken.

2. Är tygerna exakt likadana som varuproverna?

Precis som i alla situationer där färg och form är inblandat så kan det förekomma minimala nyansskillnader mellan tygprov, datorskärm och färdig produkt.

Likaså om du beställt likadan produkt tidigare så kan du uppleva att det finns nyansskillnad på grund av yttre påverkan såsom att den använts.

Tygprover ger i vissa fall en mindre del av mönsterdesignen än det totala mönstret.

Det är i de flesta fall inget foder på ditt produktprov. Önskar du ljusfiltrerande eller mörkläggande foder så tillkommer detta vid produktion.

Om du är osäker och har frågor om produktprover så är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på 020-0430300 eller [email protected].

3. Kan jag se priser innan jag beställer?

Innan du godkänner ditt köp och skickar din beställning kan du se ditt totala pris inklusive moms och ev frakt för den specifika ordern i ordersammanställning i varukorgen. Detta är beräknat på dina specifika mått enligt dina önskemål. Skulle det totala priset som visas i din orderbekräftelse ge dig frågor eller funderingar ber vi dig att kontakta vår kundtjänst på telefon 020-0430300 eller via mail [email protected].

Observera att det i efterhand kan tillkomma extra kostnader för leverans till särskilda områden. Vi meddelar dig om sådana extra kostnader skulle uppstå och du har då möjlighet att ångra din order om du inte skulle acceptera de extra kostnaderna i fråga. Du kan läsa mer om detta i våra leveransvillkor här.

4. Hur gör jag för att beställa?

a) Gå in på den produkt du vill beställa, fyll i dina specifika mått. Tänk på att kontrollera om du valt att ange i millimeter eller centimeter i den runda cirkeln ovanför där du skrivit in dina mått.

b) Välj att kryssa i cirklarna nedanför om du baserar dina mått på nisch eller exakta mått.

c) På vissa produkter kan man även välja lamell storlek (gäller aluminium samt trä persienner) - detta ser du som runda cirklar med måttangivelse mellan dina specifika mått (1) och valen din produkt ska ha (2).

d) Du kan nu trycka på den gröna rutan där det står ”Beräkna pris direkt” för att se din specifika måttade produkts pris (exklusive frakt)

e) Lägg nu till i ”varukorgen” när du känner dig nöjd med dina val.

f) Känner du dig osäker på om bilden på datorn matchar färgen i verkligheten eller kanske vill känna på materialet live, väljer du rutan längre ner där det står ”Beställ ditt kostnadsfria produktprov”. Då skickar vi ett tygprov till den adressen du anger i nästa steg där vi ber dig fylla i för- och efternamn, adress inklusive eventuell portkod samt e-mailadress. Det är kostnadsfritt att beställa upp till 10 stycken varuprover. Skulle du önska fler varuprover än 10 stycken så kostar det endast 29 SEK i frakt per beställning. Upp till 20 stycken.

g) Känner du dig redo att beställa din måttanpassade produkt så väljer du "Varukorg" och kommer då att få två val gällande betalning.

h) Du kommer få en orderbekräftelse till den mail du skrivit in vid beställningen. I mailet har du valet att dubbelkolla din beställning samt adressuppgifter och göra ändringar upp till 4 timmar efter lagd order. Därefter låses ordern automatiskt och skickas till produktion. Det kan hända att din orderbekräftelse hamnar i skräpposten så vi rekommenderar att du håller utkik även där.

i) Nu är det bara att vänta och längta efter din nya produkt och ha en underbar dag.

5. Vilka betalningssätt finns det att välja på?

Du kan välja att betala med betal/kreditkort som Mastercard eller VISA alternativt om du som kund blivit godkänd av Klarna för faktura - eller delbetalning.

Läs mer om hur vi behandlar dina kortuppgifter i våra allmänna köpvillkor eller om KLARNA här.

6. Hur ska jag mäta?

Det är lätt att ta reda på de olika måtten för dina nya gardiner och tar enbart några minuter. Läs hur du ska göra i vår guide Mäta för gardiner och persienner.

7. Var kan jag få hjälp att mäta?

Om du inte får svar på dina frågor och funderingar via våra måttanvisningar som du lätt laddar ner så är du alltid välkommen att kontakta vår kundtjänst antingen via telefon 020-0430300 eller via [email protected] så hjälper vi dig gärna.

8. Kan jag avbryta min order?

Om du skickar ett mail till [email protected] omgående efter att du mottagit din orderbekräftelse (absolut senast fyra (4) timmar efter mottagandet), så finns det fortfarande chans att vi kan avbryta din order - förutsatt att den ännu inte hunnit tas i produktion.

9. Kan jag se var min order är?

Du kan använda vår spårningsfunktion där du du kan se var din order befinner sig i processen. Så snart UPS i Sverige mottagit din order kommer du få tillgång till ditt spårningsnummer.

Du får även ett mail när din order skickas från fabriken. Mailet innehåller ett spårningsnummer som du kan använda för att spåra leveransen direkt på transportbolagets hemsida. Smidigt, eller hur? Skulle något hända så du inte får länken till spårningsfunktionen ber vi dig att kontakta vår kundtjänst så ska vi hjälpa dig att få länken.

Vi tipsar även om att skapa ett konto hos UPS MyChoise för att säkerställa att du mottar de aviseringar som UPS skickar ut.

10. Kan jag lämna tillbaka om jag inte är nöjd?

Tyvärr kan man inte returnera måttbeställda produkter. Skulle produkten vara trasig eller felaktig på något vis så förbehåller vi oss rätten att producera en ny produkt till dig, utan extra kostnad, så klart. I övrigt gäller köp enligt våra köpvillkor vilket du kan läsa mer om här:

I vissa specifika fall går det att lämna tillbaka sina varor. MEN detta gäller endast för Velux och Fakros produkter eftersom att dessa inte är specifikt gjorda utifrån kundens mått.

11. Ångerrätt/bytesrätt - gäller dessa?

Då produkterna som är beställningsvara tillverkas specifikt enligt dina mått och önskemål omfattas dessa inte av ånger/bytesrätt enligt

På övriga produkter som inte är en beställningsvara, kallade lagervara, finns det bytes/ångerrätt. Detta gäller endast för Velux och Fakros produkter (takfönster).

Läs mer om detta här.

Vid frågor eller funderingar kring returer så kontakta vår kundtjänst via telefon på 020-0430300 eller via mail [email protected] så hjälper vi dig på bästa sätt.

12. Jag behöver hjälp med montage - hur gör jag?

I dagsläget erbjuder vi dessvärre ingen montagehjälp. Vi arbetar istället med utförliga, skriftliga guider för såväl mätning som montage och står gärna till tjänst via e-mail [email protected] eller telefon på 020-0430300 om vidare guidning önskas. Du hittar våra monteringsanvisningar på respektive produktsida, klicka här för att komma till vår guide för att mäta för gardiner och persienner.

13. Garanti - vad gäller?

Vi har sammanlagt 5 års garanti på våra produkter såvida de har monterats enligt måttanvisning, installationsguide, samt rengörings- och underhållsinstruktion och använts på ett, för produkten utformat, korrekt sätt och i en, för produkten utformad, korrekt miljö.

Naturligt slitage räknas inte som en garanti.

Vid fabriksgaranti så kommer vi att byta ut din produkt mot en identisk eller likvärdig produkt beroende på tillgänglighet. Läs mer här.

Upplever du problem med någon av dina produkter så kontakta vår kundtjänst på 020-0430300 eller [email protected] så hjälper vi gärna dig.

14. Vad räknas som naturligt slitage?

Med naturligt slitage räknas tex att lina/kedja slits/missfärgas efterhand med tanke på att man i snitt drar upp och ner rullgardinen/hissgardinen ca 730 ggr per år beräknat på 2 ggr/dag.

Lina/kedja till rullgardin/hissgardin kan missfärgas av yttre påverkan och täcks inte av fabriksgarantin. Om de däremot skulle gå sönder utan att de utsatts för olycka, ändring eller oaktsamt användande så täcks detta av garantin.

Tyget kan även bli något färgförändrade av yttre påverkan såsom stark sol, kemikalier t.ex städprodukter, luftfräschare, parfymer eller cigarettrök för att nämna några. Då täcks de inte heller av fabriksgarantin. Läs mer här.

Har du frågor eller funderingar kring dina produkters slitage så kontakta vår kundtjänst via telefon på 020-0430300 eller via mail [email protected] så hjälper vi dig på bästa sätt.

15. Hur rengör jag min rullgardin?

Majoriteten av de rullgardiner vi säljer är tillverkade av polyestermaterial. Även om det är ett enkelt material att rengöra kräver det viss omsorg.

Börja med att rulla ner rullgardinen för att enkelt dammsuga eller torka av damm och ytligt smuts. Gör gärna detta kontinuerligt för att inte dammet ska fastna eller blir mer djupgående. För att ta bort fläckar rekommenderar vi dig att du använder dig av baby-våtservetter. Detta låter kanske konstigt men de innehåller fukt nog att rengöra grundligt, däremot innehåller de inte några ämnen som kan skada eller fläcka tyget. Observera att det är viktigt att se till att torka området som du rengjort direkt efteråt, med exempelvis en fön, för att undvika fläckar.

16. Jag behöver ett kvitto, hur gör jag?

Följ dessa fyra, enkla, steg:

17. Paketet var skadat när jag fick det, vad ska jag göra?

Kontrollera alltid ditt paket innan du tar emot det och anteckna alltid på följesedeln (den lapp som transportföretaget ber dig signera för mottaget paket) om var och hur skadan är innan du skriver under och tar emot paketet av transportföretaget.

Skulle du, när du packar upp dina produkter, se att även dessa är skadade så beklagar vi och hjälper dig självklart att på snabbast möjliga sätt få nya produkter skickade till dig kostnadsfritt. Detta måste göras inom 5 dagar från det att du mottagit din leverans. Mer om detta kan du läsa här under paragraf 7.

Det vi då behöver av dig som kund, för att kunna påbörja ett reklamationsärende, är tydliga fotografier på produkten där vi ser vart felet är (vid skadat emballage behöver vi även bilder på emballaget samt på etiketten som sitter på paketet), vilka mått det är på den skadade produkten i din order samt en tydlig, skriftlig, förklaring på vad felet är.

Efter vi mottagit dessa uppgifter upprättas ett reklamationsärende som sedan behandlas, varpå det kommer att tas ett beslut ifall hela eller delar av din produkt ska bytas ut samt även ifall den skadade produkten ska returneras. Det kan även komma tillfälle då vi ber dig att vidta vissa andra åtgärder, dessa kommuniceras då från vår reklamationsavdelning till dig via vår kundtjänst.

Kontakta vår kundtjänst så fort du kan (dock senast 5 arbetsdagar efter mottagen leverans) på telefon 020-0430300 eller via mail [email protected] hjälper vi dig.

18. Varför måste jag skicka bilder och eller produkten vid skadad vara?

Det är för att både vi, våra leverantörer och transportbolag tydligare ska kunna se, förklara och förstå hur skadan har uppstått. Både vi och våra samarbetspartners vill i största mån, för våra kunders skull, undvika att det händer igen.

Har du fler frågor gällande detta så kontakta vår kundtjänst på telefon 020-0430300 eller via mail [email protected].

19. Skicka en retur - hur gör jag och vem betalar?

Om du ska skicka en retur för att produkten är defekt i transport eller för att vi bett dig att returnera så kommer vi att skicka dig en förtryckt retursedel som du sätter på det paket, som du så väl det går har paketerat produkten i, och lämnar in på närmaste inlämning för paket.

Observera att vi oftast bara ber om en retur av en skadad produkt om vi behöver göra en bedömning baserat på mer än bilderna. Vanligtvis får du själv kasta den skadade produkten, eller vad du nu väljer att göra med den.

Ska du returnera en produkt för att du ångrat dig, vilket endast är möjligt för våra gardiner och persienner till takfönster, då dessa inte är måttbeställda utan tillverkas efter standardstorlekar, så står du som kund för returkostnaden. Efter det att du anmält att du vill returnera till kundtjänst på [email protected] och denna är godkänd kommer vi att skicka ut en förtryckt retursedel som ska sättas på paketet likt ovanstående exempel.

Observera att du alltid ansvarar för returen till dess att vi mottagit den.

Returer av Velux/Fakro skickas till följande adress:

Tuiss Scandinavia AB, Vasatorpsvägen 1E, 254 57 Helsingborg

20. Returvaran jag skickade till Tuiss skadades eller kom bort - vem bär ansvaret?

Det gör du som kund fram till dess att vi på Tuiss har mottagit den.

Tuiss Scandinavia AB hämtar inte ut returer skickade mot postförskott eller liknande betalsätt där mottagaren ska betala.

21. Jag har fått en rabattkod - kan jag kombinera den med andra rabatter?

Nej, det kan du inte.

22. Leveranstiden var längre än utlovat, vad har jag för rättigheter?

På respektive produktsida anger vi beräknad tillverkningstid för produkten i fråga. Det antal dagar som anges avser arbetsdagar, det vill säga helgfria vardagar. Därefter tillkommer själva leveranstiden.

Leveranstiderna kan tyvärr, utan vidare förvarning, komma att öka något under mer hektiska perioder som jul, andra storhelger eller till exempel under Black Week.

Så snart UPS Sverige har mottagit ordern kommer du kunna använda spårningsnumret för att se var din order befinner sig.

Vi tar inte ansvar för leveransförseningar som sker utom vår kontroll och dess eventuella konsekvenser det får. Vi rekommenderar därför att du avvaktar med att boka en eventuell installatör till dess att din order har levererats och du har kontrollerat att allt är i sin ordning.

Tuiss Scandinavia AB är inte skyldig att ersätta kunden för eventuella extrakostnader i samband med inställda hantverksuppdrag.

23. Kundtjänst öppettider?

Vår fantastiska kundtjänst har öppet via telefon 020-0430300 helgfri vardag enligt nedan:

Måndag - Torsdag 09.00 - 16.00
Fredag 09.00 - 15.00.
Lunchstängt 12.00 - 12.30.

Däremellan kan ni kontakta oss dygnet runt via [email protected] eller via våra sociala medier.

Facebook: Tuiss Scandinavia

Instagram: Tuiss.se

24. Hur lång svarstid kan jag räkna med från kundtjänst?

Under kundtjänst öppettider svarar vi på samtal och mail i turordning, snarast möjligast.

Gällande mail har vi som mål att ge er som kund någon form av återkoppling inom 24 timmar under våra öppettider.

Tyvärr kan det dröja lite längre än önskat under högsäsong såsom Black Week och/eller storhelger.

25. Hur hanteras mina personuppgifter?

De personuppgifter som finns i vår databas hanteras i enlighet med vår interna säkerhetspolicy och gällande lagstiftning. Läs mer här.

26. Jag hittar inga persienner som man monterar mellan fönsterglasen, finns detta i ert sortiment?

I dagsläget erbjuder vi dessvärre inga persienner avsedda för montage mellan fönsterglas. Våra persienner kommer med en annan typ av infästning och därmed lämpar de sig endast för montage i eller utanför fönsternischen. Vi rekommenderar att man kontaktar tillverkaren av fönstret om det är mellan glasen man vill montera persienner.

27. Är det kassett eller bara rulle på våra rullgardiner?

Det är enbart rulle på våra rullgardiner. Dock är det som ett plant hölje upptill på Duo Enjoy rullgardinerna.

28. Kan man beställa rullgardiner som är mörkläggande?

Ja, vi har ett stort urval av mörkläggande gardiner i olika varianter. Du hittar hela sortimentet här.

29. Kan man beställa lameller utan skena?

Ja, men vår kundtjänst måste lägga in den beställningen och sedan får du som kund ett bekräftelsemail att läsa igenom och följa länken till betalsidan.

30. Kan man beställa enbart skenan till lamellgardiner?

Nej tyvärr. Den kommer med i beställningen av lamellgardiner.

31. Hur djupa är fästena till lamellgardinerna (från bak till fram)?

Standard utförandet för våra väggfästen till lamellgardinerna är 7,5 cm men det finns även i måtten 9 cm och 11 cm.

32. Kan man beställa mer än en sorts skena till lamellgardinerna om man inte vet ifall man vill montera med takfäste eller väggfäste?

Det är inte skenan som skiljer sig om man vill fästa i tak eller vägg, utan det är fästena.

33. Finns skenan till lameller i annan färg än vit?

Nej, tyvärr går det inte att beställa i annan färg än vit.

34. Kan man beställa lameller med dragstång/pinne istället för kedja?

Nej, tyvärr kan man inte göra det.

35. Finns hissgardiner både fodrade och ofodrade?

Ofodrade hissgardiner finns enbart i omönstrade tyger. Detta pga att vi annars inte kan täcka stängerna som gör att gardinen kan hissas upp eller ner.

36. Hur lång är en ihopdragen hissgardin?

En hissgardin är ca 10-25 cm i uppdraget läge, beroende på den totala längden på hissgardinen.

37. Finns det träpersienner som är vitlaserade?

Nej, tyvärr.

38. Kan man beställa wavegardin med hel skena?

Wavegardiner med bredd över 260 cm levereras med två skenor av samma storlek med reglage i motsatta ändar. I övrigt kommer de med en skena.

39. Beställer man wavegardiner i par eller styckvis?

Man beställer dem i par och de delas automatiskt på mitten. Tex mått 200*200 blir ett par gardiner som är 100*200 vardera. Vill man beställa en hel wavegardin vänligen kontakta kundtjänst så hjälper vi dig med det. Då måste man också ange vilken sida man önskar som “öppningsbar”, det vill säga från vilken sida du önskar kunna öppna/stänga gardinen. På den andra sidan sitter gardinen fast i en krok.

40. Ska man lägga till något när man mäter på wavegardiner för att få snygga vågor?

Nej det görs automatiskt när du anger dina mått. Cirka 1,5 gånger det mått man beställt blir tyget när det är utdraget. Så måtten man lägger in är måttet man får när tyget är vågigt.

41. Kan man beställa lösa tyger i samma tyg som man beställer gardiner i?

Man kan beställa per meter i tyger som inte är tryckta eller är märkestyger. Detta är endast möjligt om du beställer en produkt med önskat tyg i samband med detta, alternativt har en beställning sedan tidigare på en produkt med önskat tyg.

42. Vilken färg har skenorna för Plisségardiner?

Skenan på de olika modellerna av plisségardiner som vi erbjuder kan skilja något i både färg och nyans men de tillverkas i en neutral färg.

43. Hur manövrerar man Plisségardinerna som är cordless/utan linor?

Våra plisségardiner som är cordless saknar synliga linor. Det finns ett litet plasthandtag på bottenstången där man manuellt reglerar plissegardinen upp eller ner. Gardinen drivs av en fjäderbelastad mekanism som sitter uppe i skenan. Supersmidigt.

44. Kan man beställa ofodrade rullgardiner/hissgardiner hos er?

Ja. På respektive produktsida kan du se de valbara alternativ som finns för respektive produkt.

Hissgardiner hittar du här

Rullgardiner hittar du här

45. Vilka olika foder finns att välja mellan i ert sortiment?

Ljusfiltrerande foder: går att välja till specifika produkter i vårt sortiment och detta foder skyddar din gardin och möjliggör behagligt ljusinsläpp, samtidigt som solens skarpa strålar blockeras.

Väljer du en gardin med ljusare kulörer är fodret i regel vitt. Mer färgglada gardiner och gardiner i mörkare kulörer kommer i sin tur med ett ljust crémefärgat foder.

Mörkläggande foder: går att välja till specifika produkter i vårt sortiment och detta foder skyddar din gardin samt ser till att stänga ljuset ute, så att du kan sova gott om natten. Observera dock att graden av mörkläggning påverkas av hur du väljer att montera din gardin. En gardin som är monterad inne i fönsternischen medför i regel ett visst ljusinsläpp från sidorna. Detta eftersom att gardinen antingen är monterad med sidofästen som inte täcks av tyg eller för att fönsternischen inte är helt rak (vilket är skälet till att du ska mäta bredden på tre ställen och ange det kortaste måttet när du beställer din gardin för nischmontage). Väljer du istället att montera gardinen utanför fönsternischen så täcker du hela nischen med din gardin när den är nerrullad eller fördragen.

Väljer du en gardin med ljusare kulörer är fodret i regel vitt. Mer färgglada gardiner och gardiner i mörkare kulörer kommer i sin tur med ett crèmefärgat foder.

Energismart foder: går att välja till specifika produkter i vårt sortiment och är framtaget för att bidra till ett behagligt inomhusklimat året om. Det reflekterar värme för att hålla rummet svalt under sommarhalvåret och behåller värmen inne när utomhusklimatet blir svalare.

46. Kan man beställa längre kedja/lina?

Som standard tillverkas kedjan/linan som ⅔ av gardinens längd upp till 1 meter. Detta gäller vid lägre installationshöjd än 250 cm. Om installationshöjden ska vara högre än 250 cm kan vi beställa en längre kedja. Det vill säga om man ska montera gardinen högre än 250 cm från golvet. Lägg en kommentar vid beställningen om behovet av längre kedja finns, alternativt kontakta kundtjänst via mail eller telefon.

Tusentals nöjda kunder
5 Star

Hög kvalitet

Hög kvalitet på rullgardinerna som vi beställde, leverans enligt förväntan. Mycket nöjd med köpet.

5 Star

Great and affordable products

Great and affordable products

5 Star

Snappt, enkelt och smidigt, fick prover och kan nu beställa i lugn och ro.

Fick tygprover hem

5 Star

Great support and products

Great support over telephone before ordering. Beautiful curtains and excellent quality of products when they arrived!

5 Star

Fick tygprover och de känns kanon ska…

Fick tygprover och de känns kanon ska beställa rullgardiner

4 Star

Bra kvalitet till bra pris

Bra kvalitet och tyget motsvarade bilderna bra. Smidig leverans. Nackdel att man inte kunde välja hur upphängningsanordningen...

4 Star

Gardinerna till våra takfönster var…

Gardinerna till våra takfönster var fina och färgen stämde med beställningen. Allt bra när vi väl fick upp dem - monteringsanvisningarna...

5 Star

Fina och välgjorda gardiner!

Fina och välgjorda gardiner!

5 Star

5 av 5 stjärnor!

Bra kvalitet! Perfekt passform! Snabb och bra service! Vi kommer att rekommendera våra hyres gäster i Halmstad att handla...

4 Star

Bra vägledning vid beställning

Bra vägledning vid beställning. Enkelt och smidigt.

5 Star

Have ordered a few times now and always…

Have ordered a few times now and always accurate in measurements and quick in delivery. Also very pleased with the quality....

5 Star

Trevligt bemötande av kundtjänst

Trevligt bemötande av kundtjänst, snabbt svar och service

4 Star

I had some challenges with the order first - but their customer support provided a really fast resolution that fixed the issue quickly. The products themselves are custom made to your requirements and the quality of the blinds materials is very high.

Great customer support

5 Star

Mycket att välja på och trevlig…

Mycket att välja på och trevlig personal! Att erhålla tygprover ger ett väldigt bra intryck och ett säkrare sätt att handla.

5 Star

Bättre än bäst

Bra hjälp vid beställningen och snabb leverans och passformen utmärkt. Ger mina bästa rekomendationer

4 Star

Jättenöjd med persiennerna

Jättenöjd med persiennerna, lätta att sätta upp, dock fel instruktioner med orderbekräftelsen ( instruktioner för lamellgardiner)men...

5 Star

Väldigt nöjda med våra rullgardiner

Vi beställde rullgardiner till vårt uterum för att kunna dra ner vid starkt solljus då det blir väldigt varmt när dörrarna...

5 Star

Lätt att förstå hur man skulle göra för…

Lätt att förstå hur man skulle göra för att mäta. Vi köpte 2 olika varianter av hissgardin och färgerna var precis som vi...

5 Star

Mycket nöjda med vår rullgardin

Vi beställde en mörkläggande rullgardin och är mycket nöjda. Den var enkel att montera, känns gedigen och ser jättefin ut....

5 Star

Välsytt och hög kvalitet

Jättenöjd med mina hissgardiner som helt överensstämde med mina förväntningar. Beställde hem tygprover först, vilket jag...

5 Star

Helt fantastiskt fina tyger

Helt fantastiskt fina tyger. Svårt att välja.. Underbar personal och mkt hjälpsamma. Tack Pernilla

up arrow icon TILLBAKA TILL TOPPEN
Cookiepolicy, denna webbplats använder cookies för att förbättra din användarupplevelse. Genom att använda denna webbplats godkänner du att dessa cookies ställs in. Men sen å andra sidan så är ju kakor ganska gott.
Jag är okej med det